Bine ati venit in aplicaţia Safir ERP Online

Va asteptam cu o aplicatie utila oricarei firme, care va permite sa gestionati toate resursele disponibile, sa tineti evidenta documentelor intr-o maniera eficienta si ordonata si sa obtineti statistici legate de activitatea dumneavoastra.

Sunt deja dezvoltate optiuni pentru :
-gestionarea angajatilor
-gestionarea parcului auto
-configurarea produselor si serviciilor
-inregistrarea expeditiilor si atribuirea lor catre soferi
-inregistrarea curselor de transport de persoane
-inregistrarea rezervarilor de bilete
-inregistrarea comenzilor de transport de marfa
-inregistrarea comenzilor de produse atat de la clienti cat si catre furnizori
-inregistrarea contractelor si ratelor atat la clienti cat si la furnizori
-inregistrarea facturilor si platilor atat catre clienti cat si de la furnizori
-gestiunea stocurilor - niruri, livrari, bonuri de consum, rapoarte de fabricatie, transferuri intre punctele de lucru

Documentele pot fi imprimate cu sigla firmei dumneavoastra.

Am creat aceasta aplicatie pentru modul de lucru online pentru a va permite sa inregistrati datele de oriunde din lume, oricand, de pe orice calculator sau terminal mobil.

Fiecare utilizator isi poate crea o baza de date proprie sau poate fi atasat la baza de date a altui utilizator daca administratorul bazei respective este de acord.

Datele sunt stocate online si se realizeaza salvari zilnice automate ale bazelor de date.

Bazele de date sunt perfect compatibile cu ale aplicatiilor noastre offline si in orice moment se poate trece de la o varianta la alta.

Asistenta se realizeaza prin intermediul site-ului nostru de asistenta.

Abonamentele au preturi minime si se calculeaza in functie de optiunile pe care doriti sa le folositi.